måndag 26 januari 2009

...och ett till!


Vojne vojne, ni tänker nog att jag inte pysslar med annat än kort till utmaningar och tävlingar...och ni har bannemig rätt! Haha!
Tydligen räcker det inte med att jag svämmar över i härliga pysselsaker här i min hörna. Just nu är det tävlingar jag är inne på, det är vad som ska till för att jag ska komma igång. Å ju färggladare ju bättre, inte sant?

Här är ett färggalet kort som jag har gjort efter den tjusiga skissen på "Lenas och Ronjas scrapblogg". De firar 2 år med bloggen, och har förutom skissen även en temautmaning. Sista datum för deltagande är 31/1.

Blommorna är paper posies från Doodlebug... såå söta! Jag skar försiktigt runt tassen och pillade dit de små blomstjälkarna :)

Hunden Stewie kommer såklart från Starving artistamps / Doodle Factory, och texten kommer från samma företag och arket med Swedish sentiments.

Hoppas att ni inte tycker att jag blir för tjatig med alla DF-kort, jag har nämligen några till på G! Sen går turen över till mina nya Tingturastämplar...hoppas att jag hinner visa något med dem innan helgen!

Smiley from millan.net

10 kommentarer:

Zarah sa...

Alldeles... alldeles (h-)underbart!! :D

Karina Beck sa...

Lækkert kort i dejlige farver også. Og en god tekst : )

Jennie/Deleelsia sa...

Herre jisses. Tyckte jag var här inne för bara nån dags sen, men sen jag var inne sist har du bara bubblat ut det ena kortet underbarare än det andra. De är helt fantastiskt snygga!
Vilken härlig färgklick så har en grådassig måndagskväll.

Anonym sa...

Blir så glad varje gång jag tittar in hit! Massor av härliga och färgsprakande kort!

lauren bergold sa...

ooooooooooooh! i LOVE "hunden stewie" he's just TOOOOOOOOO CUTE! (i adore the way you *color in*...there is always such good SHADING; if i colored so well, i'd probably stamp more!) of course the whole card is cool: the bright colors, the sweet little flowers, the scattering of bling...OH YEAH...gotta ♥love♥ it!!!

Anonym sa...

hvor er det bare et fantastisk kort!!

maybe*mej sa...

du gör så mkt fint. kul att få komma hit och inspireras. =)

Muffin sa...

WOW!! Kraftfull liftvarning utfärdad! Har också köpt Stewie men har inte hunn(d)it använda honom ännu - han är ju helt ljuvlig. Så klart att han ska hålla en blomma eller två, den där idén kan jag nog inte låta dig ha för dig själv.
Så himla läcker med alla fina färger, som vi båda gillar så mycket. DU ÄR BÄST!
Pussåkram!

Anonym sa...

Wow! Du bara sprutar ut kort. Och det ena är ju bara finare än det andra! Du är väldigt duktigt och har en otroligt snygg stil på dina kort.

Helle Sahl sa...

Wow. Jeg har lige været igennem din blog. Der er bare rigtig mange fantastiske kort, som jeg bliver meget inspireret af. Tror jeg bliver nød til at lifte en hel masse. Jeg synes rigtig godt om at du tit har skitsen med sammen med.