söndag 25 januari 2009

En annan tävling...Magdas!

Fram till den sista januari pågår en tävling hos Magdas Scrapbooking - en "skiss med materialutmaning"!
Denna underbara skiss kunde jag inte låta bli att prova på. Materialutmaningen var att man skulle använda knappar, rosetter och blommor...å jag lyckades bara få med en enda rosett och en enda blomma (stämpelmotivet), men det borde väl kunna accepteras? ;)

Doodle factory's Violet fick rörliga ögon.

Åh vad jag gillar 3D-kuddar!!

Jag har fler färgglada kort med Doodle Factory-motiv på G...kommer snart i en blogg nära dig! :)

Tjingeling!

15 kommentarer:

Muffin sa...

AAAAh, vad läckert! Mina favvofärger, helt mumsigt!!
Håller med dig, 3-kuddar är suveränt, gör nästan inga kort alls utan dem numera. Hade tänkt att vara med på den där tävlingen men har inte kommit loss. Får väl försöka nu när du inspirerar så.
Pussåkram!

Zarah sa...

Döläckert!!

(Fast blomman är lite läskig... Jag trodde förstatt den hade ögon inne i minnenringen - som en glad sol. Det var rart. Men sen fick jag lite köttätande-blomma-vibbar av den. Även o du målat den SÅ fint - för det har du ju. :))

Emma sa...

Ah va fiint! Klart blomman accepteras :) *kram*

Anonym sa...

Nina, du kan altså noget med dine Copics - hvor er det en fed effekt du har lavet på kronbladene..er det din blender?
Overvejer helt seriøst et halvt år på bornholm, hvor Jacob kan komme over og være fre-man..så jeg glæder mig så meget til at høre hvad du synes om almen derovre! Knus :)

Jeanette Wallén sa...

Åh, vilket härligt kort - jag säger som Karen - du är bara så FETBRA med dina Copics!!!

*övarövarövar* ;-D

KRAAAAAM!

Anonym sa...

Vilket underbart kort med härliga färger!!! Det förra kortet var också härligt, det är värsta vitaminkicken att titta in i din blogg! :D
Tack för din goa kommentar, vi (dina fans) väntar också troget på nästa uppdatering. ;) Ska bli skoj att se vad du hittar på med stämplarna!
Kram Kicki

Anonym sa...

återigen helt fantastiska kort att njuta av...
tack, tack, tack!
du inspirerar!

Anonym sa...

Superfint kort!!

Mya sa...

ljuvligt kort nina!!! kram

Karina sa...

Ditt kort var jätte fint. Gillade det verkligen. Glada vår färger. Hoppas allt är bra. Kramar Karina

Anonym sa...

Wow! så snygg!

Anonym sa...

Så klart att det accepteras! Underbar tolkning av skissen och härliga "gladfärger"!
/Pernilla (Magdas DT)

Theresa/Tette sa...

Wow vilket läckert kort! Jättesnyggt. Tack för ditt bidrag till Magdas utmaning.
Hälsningar Tette (Magdas DT(

Susanne sa...

WOW! Vilket härligt vårigt kort. Färgläggningen av blomman är fantastisk!

pysselpetra sa...

Underbart kort och fantastiska färger och bäst av allt, jag har det pappret hemma också ju - skyndar att skapa :)