söndag 11 januari 2009

Kalenderkort #3


Jahapp, då sitter man ensam på vandrarhemmet igen då, i den lilla tvårummaren som har fått agera mitt andra hem under hösten och vintern...jag har nämligen fått bo i samma rum varje gång! Det är tre jättesöta gubbar som sköter vandrarhemmet - och de ordnar allt så fint så jag trivs faktiskt ganska bra här ändå, trots att jag är långt borta från alla nära och kära. Tur också att man har internet och er - mina kära vänner i datorn! ;)

Är trött och frusen efter resan och promenaden från busshållplatsen i blåsten och regnrusket, och ska därför snart krypa till kojs och njuta av en god bok (jag fullkomligen SLUKAR chicklitt's just nu...inget högtravande intellektuellt och hårdsmält, bara en massa lättläst kärlek och relationer och sånt dravel, hehe!).
Tänkte dock som hastigast visa ännu ett kalenderkort som jag pysslade igår:

Pappret från American Crafts med pilarna på är jag STORMFÖRTJUST i - men det är ack så svårpysslat, så trots att jag har haft det i min ägo i ett halvår eller mer så är det först nu jag fick till något med det. Ni andra som -liksom jag- älskar American Craft's prylar: Håll koll på bloggen imorgon, för då släpps alla deras nya kollektioner! Tjohoooo! :)

Det kommer fler kalenderkort vad det lider - jag har inte hunnit redigera bilderna ännu, bara.

Brrrr...hör ni? Täcket och kuddarna och boken kallar!

*MYS*

14 kommentarer:

Zarah sa...

Ljuvligt sött!! :D

Ps. Vill du ha boktips?

Anonym sa...

Jag sitter redan som klistrad vid AC´s blogg och väntar med spänning. JAg är ju sån thickers nörd så det står härliga till!

Efter en hård dag på jobbet är du så värd att få fördjupa dig i lite mysiga låtsasvärldar a la chickflicks! Själv lyssnar jag på "låt den rätte komma in" på min mp3 nu och den är inte så avslappnande!

KAlaskram!

Anonym sa...

Har en sak till dig i min blogg för din inspirerande blogg. Kram Malin/malo

Anonym sa...

igen et sødt kalenderkort, det er altså bare en god ide!
og tak for tippet med american crafts, I LOVE THEM!!!
håber du har det godt :)

Ilus sa...

Tack för all inspiration du ger! Gillar din färg-iga stil!
Du har en award att hämta i min blogg!

Anonym sa...

Jättefint!! :)

Petraso sa...

Åh va ensamt det verkar ... Hoppas du har massa bra böcker och får lagat riktig mat åt dig så du inte bara lever på skräpmat....

Kram!!!

Anonym sa...

Jätteläckert kort igen Nina!
Kalenderkort är ju en rolig idé! :D Själv har jag gjort ett grattiskort - mer vanligt! ;)
Är jättesugen på att testa copicspennor, för du gör ju underverk med dessa! Har du beställt dina på copicmarkers.com? Original eller Ciao? HuH? :D
Har du alla nyanser tro? Många frågor här serru! ;) Men om man inget frågor, får man inget vet! ;) Hoppas det går bra på jobbet! =) Jag slukar också chiclitt just nu! Är inne på min 5:e sedan julledigheten, hihi... Kram!

Anna sa...

Vilket fantastiskt läckert kort! :D

Här har du en varm kram att värma dig med! Du har även en award att hämta i min blogg! :)

kram kram
Anna

Unknown sa...

Vilket mysigt kalenderkort. Du är fantastisk att komma på sådana ideér med pilar. Fint att ha på väggen och njuta av. Lycka till, toppentjejen.

Muffin sa...

Maffigt och supersnyggt som vanligt, älskar färgerna! Stackars ensam dåktår på vandrarhem, hur länge är det kvar egentligen? Tur att det finns böcker!
Pussåkram!

Karina sa...

Hej! Jag är lite dålig på att kommentera på mina blogrundor. Jag har varit här dagligen och njutit av dina alster. Nu tycker jag att andra också ska se dina alster så därför så har jag länkat till dig på min blogg.Kramar Karina

Anonym sa...

Underbart!

Ha en trevlig veka!

KRAM!

Anonym sa...

Eftersom du inspirerar mig med alla dina ideer har du en Award att hämta.