fredag 2 maj 2008

Kära Babsan

har en skissutmaning i sin blogg. Sista datum för inskick är på söndag, 4:e maj.

Visst är skissen underbart inspirerande?? Jag föll för den direkt. Den kommer absolut att sparas och säkerligen användas igen!

Kortet gjorde jag till sjuksköterskan Monica som just har slutat i den lilla klinik jag jobbar i. Jag hann bara jobba ihop med henne en månad, men hon är en så älskvärd person så jag kände att jag ville ge henne något...å då var det ju lagom med ett hemmagjort kort. Hon blev jätteglad! Inuti kortet står det "...mod nye eventyr!" :)

Eh, hon trodde faktiskt först att kortet var köpt - jag är så dålig på att signera mina alster. Måste skaffa mig en personlig stämpel att sätta på baksidan snart!

12 kommentarer:

Carina sa...

Så mycket snyggt du har gjort sen jag var in sist och tittade!!! Skissen var verkligen härlig, sparar den till ett senare tillfälle...

Zarah sa...

Underbart kort - som alltid! :D

VistaPrint är jobbiga med sina eviga utskick - men man kan köpa jättebra stämplar av dem till just detta ändamål. Köpa och köpa - man betalar bara frakten. :)

Ewonne sa...

Wow vad fint det var!!! Då är det väl ingen mening med att försöka ge sig på skissen för vinst nu då ;o)
Du e så himla duktig alltså ♥
Kram Ewonne

Anonym sa...

Detta kort, det med fågeln var ett av det sötaste (utan att vara nuttigt) kort jag sett på mycket länge.

Å visst, en månads bekantskap kan vara lite, eller väldigt betydelsefullt.

Laura sa...

ooooh, it is so beautiful! wow. I have no idea how to create cards like that. They look just gorgeous! I love the pretty blue sky!

Anonym sa...

Jättefint kort (som vanligt)! Följer din blogg nästa varje dag och är alltid lika imponerad av dina kort. Håller precis på att själv prova på att fixa en blogg, är helt novis så det får väl gå sakta men säkert. Måste få fråga var du köpt de underbara små "filurerna" som du haft på en del av dina tidigare inlägg, t ex den lilla gröna på ditt "ganska Nina"-kort? Var hittar man så'na, de är helt ljuvliga!
=o) Muffin

Anonym sa...

fantastisk kort!
ja du må se og få et stempel med dit navn, så du kan få kredit for alle de flotte kort du laver :) vi ses imorgen :D

Anonym sa...

Åhhh så jättefint! :) Skissen är jättefint, men den blir betydligt finare när man ser hur fint du gjort av den. Kram

Anonym sa...

Supersnyggt! Ska nog försöka mig på den skissen också.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Kicki

Anonym sa...

Tack söta för din snälla kommentar på min alldeles färska blogg. Jag blir så glad och mallig, maken är redan helt trött på mitt skryt...=o) Jag är så kass på det här så jag vet inte ens riktigt var någonstans jag ska svara dig. Ville bara fråga igen om de där små söta figurerna på dina kort. Jobbar vidare på bloggen under helgen så får vi se var vi hamnar...
Kram!
=o) Muffin

Anonym sa...

Jämarns snyggt kort som vanligt, vilken inspirationskick man får av att titta in här! kRAm!

roree sa...

Great take on the sketch! Love your mix of goodies!