måndag 26 maj 2008

Bidragen till lifttävlingen! The entrances for my challenge!

USEN TACK alla ni begåvade pysslare som är med och leker i min lifttävling! Ni anar inte hur mycket jag njuter av att se alla fina och färgglada alster ni har gjort!
Allesamman helt i min smak, såklart - kan det bli bättre än så? Haha! *myser* :)

I det här inlägget tänkte jag samla alla bidragen, för att göra det hela mer överskådligt både för mig och er. Under varje bidrag är en länk till upphovsmakarens blogg så att de som vill kan ta en bloggrunda och njuta av alla era andra fina alster!
Kommer alltså att fylla på här fram tills tävlingen slutar
(den 31:a maj).
And in English: Here are all the AWESOME entrances for the challenge that I've received so far - I'll keep adding any new entrances to this post until the 31th of May. Below each card is a link to the blog of the creator.














Samm




skberg74 / Sofia


Tesa / Therese


Helt ny / Tine




Fina-Nina


Imma /Emma




Cissi (har ingen blogg)








Lily / Marie



Eleocharis / Susanne









Kicki


Carolina












Zarischka / Zarah




Tettiz





Tina Sjöblom (har ingen blogg)


Eva / Muffin




Rimna





Deelelsia /Jennie



Alien Bling / Evelina



Petraso



Emmy



LadyDi



Karen


Vojne vojne - hur ska jag någonsin kunna välja en vinnare bland alla dessa UNDERBARA kort?! Tror jag överlåter beslutstagandet åt pojkvännen *fegis* åsså lottar jag som sagt ut en vinst.

Till er som inte är med ännu - Häng på, vettja! :)

7 kommentarer:

Zarah sa...

Jag *hjärta* att inspireras av dig - så det här var ju såklart en tävling jag inte kunde motstå!! :D

...och vilka UNDERBARA bidrag!! *stirrar storögt i bloggen* Jag avundas dig iiiinte beslutstagandet! :D

Anonym sa...

uh hvor er der mange flotte bidrag!! jeg vil også være med :D skal nok lave et bidrag også Nina ;)

Anonym sa...

What?!! Aldrig att jag skulle våga tävla mot dessa fina bidrag!! WOW!! Superfina hela bunten!! =D
Jag har en liiiten fråga, jag är så himlans kär i dina små nya figurer!! Är de stämplar än? eller kommer du göra dem till stämplar?? Ser dem ju på vissa av tolkningarna, men jag fattar inte om de ritat av eller om de har denna stämpel!? Jag vill också haaaaa!!!!!! *stampar*

netha sa...

Ojojoj, så mycket fina kort, huva inte skulle man våga sig sätta sig upp mot detta. Jag lutar mig tillbaka och njuter i stället.
Må gott.
netha

Tettiz sa...

Gosh! Vilka underbara bidrag - alla är verkligen superduktiga!!! Sen är det ju en fantastisk inspirationskälla vi alla har också! ;)

Puss på snoken, bruttan!

Muffin sa...

Hej! Det blir tufft att välja förstår jag, många fina bidrag...
Nina, jag har haft lite mailkontakt med Starving Artistamps som jag köpte Doodle Factory-stämplarna hos. Nu vill de lägga några av mina kort på sin blogg (hurra!) och de frågar även efter dina virusstämplar, om man kan köpa dem online osv. Jag tänker hänvisa dem till October Stamps och även till din blogg och tala om att det är du som gjort dem, hoppas det är ok. Kul med lite uppmärksamhet från det stora landet i väst...=o)
Kram!

Muffin sa...

Åh, vilken butik är det? Ska jag hänvisa till den också tycker du? Klart att du ska ha cred, det är ju dina fina stämplar...=o)