fredag 30 maj 2008

Bottennapp!


Jepp, det här kortet föll visst inte alls folk i smaken, för det kom nummer typ-bland-de-sista-i-omröstningen till teknikutmaningen på pyssel.net. Meen, vad gör väl det? Jag tycker faktiskt om det ändå, haha! :)

Utmaningen var att göra egna dekorationer, och därför har jag ritat / skurit / klippt / rivit alla dekorationerna för hand...(ja förutom knapparna då!).
Hela härligheten är uppbyggt med distanskuddar, så t.ex munnen är utskuren och djup, och näsan sticker ut, men man kan dessvärre inte se det på fotografiet.

Apropå tävlingar - har ni sett hur många tokhärliga bidrag som kommit in till min lifttävling?

Har för långt om länge sedan insett att det kommer att bli omöjligt att välja vinnare, så det får bli en liten juryomröstning tror jag, åsså kanske Hense får välja en...å inte att förglömma så lottar jag ju en vinnare också!

Vinnarna kommer att avslöjas någon gång under söndagen 1/6-08.

Ni som inte har skickat in ännu - lugn, ni har ju hela morgondygnet på er!! ;)

God pyssellust!

7 kommentarer:

Emma sa...

Haha, jag tycker också jättemycket om kortet!! :) Kul med munnen och näsan :)

Anonym sa...

Jag gillade kortet supermycket men valde att inte rösta alls till slut för alla var så fina, mitt föll inte heller folk i smaken 0 röster men jaja vi överlever väll i allafall ??

Muffin sa...

Så märklig smak "folk" verkar ha...=o) Jag tycker kortet är SUPERfint! Du e bäst!

Kram!

Jennie/Deleelsia sa...

Botten napp?
Den är ju toksöt.

Anonym sa...

vilka kalasnice saker du har här i bloggen.. gillar din coola stil asmycket!!

kraaam Jorie
www.yolis.blogg.se

roree sa...

What a fun card! So cute, Nina!

netha sa...

Fniss, ja ibland förstår man inte hur det blir, men ibland bara är det så.
Jag tycker ditt kort var skojsigt och jag gillar ju skojsiga kort.