måndag 12 maj 2008

Det är ju inte jag..

..som har ritat figurerna till kortet i förra inlägget och kortet här nedan. Det är underbara stämplar från andra sidan atlanten, som jag upptäckte hos Laura.
Doodle factory heter märket, och jag är alldeles käääär.


Så vänner - sluta önska att figurerna blir stämplar, för de FINNS redan. :D

Fast figurerna på mitt doodlekort är såklart mina egna! Får se om det kan bli gummiversioner av dem...

Det stora pysseltävlingsrejset slutade igår. Tråkigt, fast skönt också på sätt och vis....så kanske man kan få gjort något vettigt idag, istället för att spendera hela kvällen framför skrivbordet! *fniss*


En av utmaningarna till Magdas Scrapfeber var en kortskiss:



Och mitt bidrag blev såhär:



"God bedring" är danska och betyder "Krya på dig" ;)

Har gjort fler alster, men vissa behöver fotograferas om - så dem får ni se lite senare.


*KRAM*

20 kommentarer:

Zarah sa...

Jag var helt säker på att det var dina gubbar - de är så Niniga! Finurliga och söta och ljuvliga! :D Kul att det finns fler personer som gör såna filurer då ju. *nickar*

Men en sak är iaf säker. Att kika in här, är som en vitamininjektion. Ett HELT bra sätt att börja en dag. KRAM!!

Anonym sa...

Vilka superfina kort du skapat sen jag kollade in sist. Har varit och är rätt off men kikar runt här och där ibland.
Kram!

Zarah sa...

Oj... Nu har jag gluttat & glanat på de däringa Doodle Factory och MAJGADD så söta de är! Jag tänker högaktningsfullt (...) skylla hela den förlängra önskelistan till födelsedagstomten på DIG när M frågar! *hehe*

Kram!

Charlotte Ravn sa...

Ih så mange lækre kort du laver! Det ser vildt godt ud med bølgepappet!

Susanne sa...

Jag har faktiskt ett gäng (12) av dessa underbara stämplar som jag inte har hunnit använda än, men det kommer. Såg dem i någon blogg och snokade fram var de kom ifrån.

Supersnygga saker du har gjort! Hoppas att du har en trevlig ledig dag i solen.
KRAM

Anonym sa...

Va inte ala Nina!!! håller med Zarah dom var så niniga...ska kolla in dom men vill helst ha Niniga stämplar... *stöd sverige förlåt...Norden men jag*
Ska kolla deras hemsida för krokodilen var så söt.... Underbart kort du gjort till Magdas så härliga färger och va massa du får med utan att verka plottriga!
Kramar...
Tusen tack för dina kommentarer....

Anonym sa...

Du har bare den fedeste stil - jeg er helt vild med den. KH 10na

Anonym sa...

Hihi, jag älskar dina figurer också! :D
Vilka underbara kort du skapat!!! Löööv them!!! Sitter här och njuter och insuper all inspiration som strålar ur dina alster! :D
Hittade de där söta stämplarna också och vill ha, vill ha! Synd att man inte har råd med alla bara... *snyft*
Tack för alla dina fina kommentarer, blir lika glad varje gång!
Kram Kicki

Paula sa...

Hej Nina!

Tack för din urgulliga kommentar i butiks-bloggen!

Hoppas du fick mitt mail häromdagen =)

Du har gjort lika fina kort som vanligt! Du är bäst!

Kram
Paula

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vilken läcker stil du har på dina alster och jag diggar dem till max! Jag har hittat hit från Petra/Paradise och det var är verkligen en energikick att kika in här!
Ha det väl!
Vårkram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Du er bare så produktiv :) VILDT lækkert kort! Glæder mig til at croppe med dig, så jeg kan lære nogle teknikker :) Ved du forresten hvor man kan købe dine stempler i DK? De er så cool!

Ellinor sa...

Jättefint kort! Även om jag verkligen försökte läsa texten på engelska... det är nog läggdags nu! *kram*

Laura sa...

that card is soooooo super cute!!! :) I think I need a bit of doodle factory therapy today. Those characters always make me happy :)

lam sa...

jeg er imponeret over dit talent til at sætte farver sammen. Super lækkert kort. keep up the great work ;O)

Anonym sa...

Otroligt fina och coola alster du gjort!

Muffin sa...

Är också förvånad, de såg så Niniga ut som sagt... Måste genast apa efter dig och beställa, de är ju helt underbara. Tack för söta ord hos mig.

Katrin sa...

Starvingartiststämplarna är bara för underbara! Fick själv hem en laddning förra veckan och sitter mest och klappar på dem hela dagarna...

Anonym sa...

Knaaaaaaaaasiga e va re e, de där små filurisarna. Jag tycker de verkar släkt med Mucklorna jag...

Anonym sa...

Du gör så härliga kort i goa färger!

roree sa...

This is just too cute! Your cards are so fun!