tisdag 26 oktober 2010

The Play Date Café One Year Anniversary

Jepp, The Play Date Café har ettårsdag - och när utmaningen lyder att man ska skapa i färgerna gult, orange och rosa, ja då måste jag såklart vara med!

Här är mitt bidrag:
Stämpeln heter "Caliope with stars" är tecknad av en av mina favoritdesigners: Steve Hammond, och kommer från Paper Makeup Stamps. Visst är den söt?  Kortet passar väl bäst till en nyfödd liten tjej kanske, men alla mina vänner har fått pojkar....så texten fick bli "Tillykke" (=Grattis), det passar ju till lite av varje. Texten är för övrigt min egna krokiga handskrift. :) 

Återkommer alldeles snart med fler inlägg. Har varit lite krasslig i några dagar, och är hemma från jobbet idag. Även om jag inte orkar pyssla mycket,så har jag (med lagom paracetamol-dos i kroppen) åtminstone haft möjlighet att lägga sista touch'en på några påbörjade kort...*glad* 

10 kommentarer:

Zarah sa...

Åååh, vilket härligt!
Krya på dig!

Linda sa...

Krya på dig sötis! Kortet är precis lika fint som alltid! ♥

Lisa Somerville sa...

How cute! Wonderful use of this weeks colors. Thanks for playing at the PDCC.

Jeanette Wallén sa...

Såååå galet sött!!!! :D

Muffin sa...

Heeelt ljuvlgt! Så härliga färger och fint upplägg och den där stämpeln blev jag lite kär i. Måste hoppa iväg och kolla vad mer han har gjort, den där Steve H.
Hoppas du mår bättre, skickar massa krya-på-kramar via cyberspace! ♥

Suzanne C sa...

Cute card! Love the image and the papers you highlighted. Thanks for playing along with us at the PDCC.

Ellinor sa...

Så sött!

Ruby sa...

Love your card, the colours look great, and that image is SO sweet! Thanks for joining in our anniversary celebrations over at the PDCC!

.::CaRiN::. sa...

Hej Nina! Så roligt att se att du är på G igen och känner dig bättre! ♥ Pyssel är bra mot förkylning och näring för själen! ;) Superfint kort och rolig/söt stämpel! ♥ Suveränt upplägg som alltid! :D Btw, texten "love" är mycket riktigt en stickers.. hittade några sådana i gömmorna som var inköpt innan jag visste vad "riktiga" pysselgrejer var! Men ibland fungerar sånt också! :P KrAAAm pårej!

Savannah O'Gwynn sa...

What a fun image--love that paper clip! Clever!! Thanks so much for joining in the fun and playing along with our one year anniversary celebration over at the PDCC:)