söndag 17 oktober 2010

Fina färger och filt!

Jepp, det är den senaste utmaningen hos Embellish magazine jag pratar om. Vet inte varför, men jag blir alltid lika inspirerad av deras utmaningar....så när pysseltiden är sparad är det ofta dem jag satsar på. Sen är det ett extra plus att man har lång tid på sig att lämna in sitt bidrag - perfekt för långsamma pysslare som jag. Deadline för denna utmaning är på torsdag 21:e oktober. Var med du också, vettja! :)

Den fina röda filtblomman har jag fått i en RAK av sötaste Zarah.

På återseende alldeles snart!

3 kommentarer:

Muffin sa...

Åh, så fint!! Den sidan är ny för mig, vad inspirerad jag blev - får nog försöka hänga på där. ;)
KRAAM!

Mariana Grigsby sa...

I can see you were really inspired! :) This card is also fun! Thank you for participating in the Embellish Color Challenge

Sarah Martina sa...

Such a lovely card! I love the stitching! :) So glad you played along with us at Embellish!