söndag 17 oktober 2010

..ett till!

Kunde inte låta bli att göra ett extra kort till samma utmaning hos Embellish magazine. När man väl hade plockat fram mönsterpapper i rätta färgerna så gick det ju som en dans.

Hjärtat är sytt i filt och stoppat med bomull, inspirerat av begåvade HelenaK.
Nä, jag har inte stavat fel - det är bara så praktiskt att både ha svenska och danska tack-kort hemma. :)

Imorgon börjar ännu en ganska hektisk vecka, med 48 schemalagda jobbtimmar...plus 2 timmars resväg varje dag. Hugaligen. Jaja, tur att jag tycker om mitt jobb!

Hej svej!

8 kommentarer:

Sanna F sa...

Härligt med färgglada kort!!!
KRAM

Muffin sa...

Ett till lika fint, nu vill jag GÅ HEM OCH PYSSLA!!
Puss på're, pinglan!

.::CaRiN::. sa...

Superfina kort Nina! Kul att se dig tillbaka på banan! Du är ju BÄST! :D Tack för dina goa kommentarer också, dom värmer varje gång! :D Jobba lugnt! Många kramar och varma tankar!

Mariana Grigsby sa...

This card is great! I love the pearls and felt heart :) !

Thanks for playing along with us!

Lilo sa...

Supersnygga båda två och färgglada!!! =)

Muffin sa...

Tack för goa ord, det är extra härligt när det kommer från dig som är min största idål. Självklart får du lifta, bara använd vad du vill - är inte det minsta känslig, med eller utan cred. Upplys en enfaldig stackare, vad betyder CASE'a?!
Puss!

Sarah Martina sa...

So sweet! LOVE that little heart! :) So glad you played along with us at Embellish!

Valentina Fussell sa...

Nina, this is so cute! Are you close to Kobenhavn? I'm always on the hunt for a stamping buddy!