torsdag 28 oktober 2010

På ålderns höst...

...nää, 43 är väl ingen ålder? Hennings bäste vän Jesper fyller 43 år idag. Han är ett år äldre än Henning och därför är det ju kul att retas lite, så vi skickade det här kortet till honom:

Stämpeln med monstret Leif är en av de nyaste från Steve Hammond och Paper Makeup Stamps.

Det blev ganska tjockt...men det gillar jag!

Kortet är i övrigt mitt bidrag till Stellas oktoberutmaning, att inspireras av den här bilden:


...behöver det preciseras vad jag blev inspirerad av? :)

Är på väg till jobbet nu, och ser riktigt mycket fram emot det. Jag har mellanjour, och det är alltid spännande - man vet aldrig vad som väntar. Åsså ska det bli mysigt att träffa kollegorna igen.

Tjingeling!

9 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Helt underbart!!!
Kram

Maiden sa...

Superhärligt! :-)

Muffin sa...

Nä minsann, 43 är ingen ålder - det vet jag helt bestämt (min Ulf är t o m 53 och inte heller det är något att hänga upp sig på faktiskt). :)
Underbart kort, dina nya stämplar är för härliga! Vilken superbra tolkning av utmaningen också, jag håller tummarna för att du vinner.
Pussåkram!

Linda sa...

Åh vilket fint kort!! :) Min sambo är ju 41 år och jag tycker att det är hur kul som helst att retas. Det kommer alltid att vara min gubbe. ;)

Kramar

Christel sa...

Hej Nina.
Oj så många uppdateringar, jag blir så glad! Jag vet verkligen ingen som gör så fina kort som du, du är min främsta inspirationsguru. Underbara färger, perfekta "layouter", för att inte tala om din fantastiska färgläggning! Jag har precis investerat i Copics och testar mig fram (med både en och två sneglingar på din blogg). Tack för att du är så bra!!!

Lilo sa...

Vilket urläckert kort!!!!! Fniss... roligt också! =)

the80sme sa...

Lika glatt och underbart som alltid! ♥

Teamjes sa...

Dösnyggt och vad söt han va det lilla lövet :)

.::CaRiN::. sa...

Haha, vilket superläckert och roligt kort! ♥ Snacka om att tolka utmaningen perfekt! ;) Håller tummar och tår för dig! KraAAM!