onsdag 27 oktober 2010

Eyepod

Här är mitt bidrag till veckans Makeup 4 the Weekend, med tema "don't be square". Jag är fortfarande hopplöst förälskad i 15 x 15 cm-formatet som ni nog vet..
...men förändring förnöjer, så det fick bli ett runt kort:

Stämpeln heter Eyepod, och är ännu ett av Steve Hammond's störtsköna monster (köpt hos Paper Makeup Stamps). Jag har använt Memento Tuxedo Black och färglagt med Copics + vit gelpenna. Jag valde att måla Eyepod grön, det kändes som ett självklart första val....men jag ska nog testa en rosa, lila och/eller gul version också! :)

Hoppas att ni har möjlighet att kika förbi igen redan imorgon, för jag har ännu ett monsterkort på G. :)

Tjolahopp!

11 kommentarer:

Zarah sa...

Hihi! Vilken söting - och vilket härligt kort! :D

Sanna F sa...

Underbart charmig typ! Gulligt kort!!!

pojjo sa...

hihihi vilket underbart kort :D
motiven är super söta och perfekt målade..

Ellinor sa...

Jätteläckert kort!

.::CaRiN::. sa...

Eyy igen! ;) Vilket sprudlande härligt kort! :D Ett riktigt "Ninakort"! ♥ Och vilken skojig stämpel, he he! Måste in och spana på alla monsterstämplar! Det prickiga papperet har jag också i gömmorna, tack för påminnelsen! ;) KRRAAM!

Muffin sa...

Åh, vilken helmysig galning med perfekt namn - helt underbar! Inte blev han sämre av din makalösa färgläggning, jag fattar fortfarande inte hur du bär dig åt! Kortet är superfint som vanligt, härligt upplägg och maffiga Niniska färger. Du e bara så himla BÄST. *pussar*

Marolle sa...

ihh hvor fint !!!

Christel sa...

Du har ju dessutom vunnit!!! Grattis! Jag var precis inne på PMS' blogg och såg det där. Tack förresten för tipset om dessa underbara stämplar - nu blir det shopping! :-)

Randee E sa...

Wow! This is soo cute!! Thanks for playing along with PMS and congratulations on your win!! Have fun with your new PMS images :0)

Shaela sa...

this is phenomenal - I LOVE it!! The bright colors are so perfect paired with this monster, and all the fun quirky details are just fabulous!! :)

Tina sa...

This is just amazing. Thanks for playing along with the M4TW challenge. And congrats on the win!