söndag 2 mars 2008

Music makes the people come together

Kände mig väldigt hedrad när begåvade Mikaela skrev och bad mig pyssla något till Scrapmusikbloggen. Rekommenderar er verkligen att besöka sidan - där finns en härlig samling av tuffa färgstrålande kreationer. Mitt bidrag är nog typ det sämsta, haha!


Videon som jag skulle inspireras av var Madonna's "Sorry"
som du kan se HÄR!

Det var ju kanske ingen favvo-artist eller -sång, men jag antog utmaningen ändå bara för att det var en kul grej! Åsså älskar jag ju musik.


Inspirerades främst av färgerna i videon:


Tänkte att man kunde skicka det till någon vars födelsedag man har missat... (Öh, eller vaddå - det händer väl aldrig mig??).

Har jobbat sammanlagt 72 timmar i förra veckan (eller vad sägs om 18-timmarsjourer två dagar i rad? Ho ho!) , så pysslandet har stått lite på stand by. Hoppas att jag får ork och lust igen imorgon kväll. Har ju så mycket nya leksaker att leka med!


Jag har även fått två andra tokroliga uppdrag, som jag riktigt LÄNGTAR efter att få kasta mig ut i. Jupps, det är nya illustratörsuppdrag det handlar om.

...men mer om det en annan dag!
//Nina a.k.a. Hemlige Arne

Inga kommentarer: