lördag 13 oktober 2007

Tävlingsbidrag!

Brunkullan är en pysselwebshop som snart öppnar (15/10-07)...och jag har hört en liten fågel sjunga att de förmodligen kommer att ha några av mina stämplar i sortimentet! *stolt*
Brunkullans blogg har de en tävling just nu där man ska göra ett kort efter en skiss..

..som begåvade Mahlin har ritat. Kolla in hennes blogg, den är verkligen värd ett besök eller flera!

Skissen är ju underbar, så jag kunde inte låta bli att försöka efterapa den så mycket som möjligt...men ju mer jag pysslade med kortet, ju svårare blev det av någon anlending?
Kunde liksom inte riktigt få ihop det.
Sååå, nästan två hela kvällar + MASSA ändringar senare bidde det i alla fall såhär till sist:

Motiv: Pop-pingvin som jag har ritat (finns inte som stämpel). Papper: DCWV Rockstar mat stack, Basic Grey obscure, Bazzil cardstock. Dekorationer: Akrylstenar, band+floss, 3D-lack, DYMO, QK metro.


Jepp. Får duga så. Nu har jag skickat in det. :)
Trevlig helg!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, jag gillar verkligen dina teckningar, dom är såå söta!

Anonym sa...

Jag vill veta mer om dig... se min blogg! :-P

Anonym sa...

Alltid roligt med å följa en skiss! =)
KAnske kommer jag åta mej att försöka mej på den (om jag hinner) =)
Jättefint bidrag du gjort!! =)
Härligt tuff på nåt vis!! =D
Må gott vännen å fortsatt trevlig helg!
Kram PEtra

Anonym sa...

Vilket coolt kort!

Nej jag vann inte Inkywings tävling. Men tack tack!

Anonym sa...

ooo.. DU är så så så söt..Alltid så full av uppmuntran och fina ord. Tack!

Ditt bidrag är jätteläckert, jag har precis lagt upp det i brunkullans blogg!

mm.. och gulledej som länkar till mig sådär.. *tokkramar Ninan*

Anonym sa...

Supercool pingvin :-)
Du har gjort ett härligt rockigt kort som verkligen rockar =)
/Space

Anonym sa...

Underbart kort med underbar pingvin, jag vill att du sätter dig ned och börjar teckna stämpelmotiv på heltid - nu!! Bara för min skull såklart! *flin*

Nä, du behöver inte bjucka på sju nya hemlisar, det räcker med de som du har avslöjat redan...!

KRAM!

fraise sa...

WOW- vilket sött, supersnyggt kort! Har precis "upptäckt" din blogg, och jag måste säga att du är heeelt otroligt duktig! Vill gärna se mer härliga stämplar från dig! :-)

Leigh-Ann sa...

Hi Nina:)
YOU might wanna check the FreckledNest.com contest results ;)
hehe,
Leigh-Ann :)

ps> That's a cool page! :)

Anonym sa...

Jätteläckert kort. Visst är det svårt att säga stopp ibland.
Pingvinen äe jättesöt, har du målat den själv?

Anonym sa...

Jätteläckert kort. Visst är det svårt att säga stopp ibland.
Pingvinen äe jättesöt, har du målat den själv?