tisdag 9 oktober 2007

Jag har blivit taggad

Egentligen tycker jag inte så mycket om sådana här utmaningar - för det påminner för mycket om kedjebrev (se nedan).
Meen, åkejrå. Bara för att det är du, sötis-fnattis!

Reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade
Well, här följer 7 halvhemliga sanningar om Nina:

1. Jag avskyr kedjebrev, och brukar sällan skicka dem vidare. (Buhuuu, jag har fått MÅNGA onda besvärjelser över mig för det...otur i 100 år *fniss*)

2. Jag har jobbat som säljare i en bildelsbutik i ett halvår, och vet minsann både hur lambdasonder, bromsklossar och oljefilter ser ut - men jag har fortfarande inget körkort.

3. Jag snarkar ibland. Och pratar i sömnen. Ytterst charmerande.

4. Jag har en piercing i naveln. Ångrar den, men vill hellre behålla den än att bara ha ett litet hål där.

5. Jag är bra på mycket, men jag har aldrig lärt mig att åka slalom. Som 13-åring gav jag det ett försök, men ramlade i liftkön och blev omkörd av småbarnen där jag plogade mig nerför backen, så det projektet la jag ner väldigt snabbt. Det är något som jag går och grämer mig över nu.

6. Jag har världens fulaste fötter. Eller nääeh, men jag har världens fulaste stortår. Borrar alltid ner dem i sanden/gräset när jag går barfota om sommaren.

7. Jag har svimmat flera gånger i förbindelse med injektioner eller blodprovstagning på mig själv - men jag har aldrig svimmat när jag skulle sticka någon annan (som tur är, eftersom det är en del av mitt jobb!).


Jahapp..det var det, det! Så skulle man tagga 7 andra då?
Kanske. Inte idag.

Som sagt, jag avskyr kedjebrev! ;-)

1 kommentar:

Maria sa...

Vad du är rar som gör ett undantag för mig! *ler fint* Jag ogillar också kedjebrev men tyckte att det här var lite kul :-) Konkurrerar med dig om att vara långsammaste slalomåkaren (trots att mitt livs första riktiga åk blev störtlopp hela backen ner, med föräldrar som höll på att sätta hjärtat i halsgropen!) och att ha fulaste fötterna. Kul hemlisar hade du! Kram!!