fredag 5 oktober 2007

RAK från underbara Sara!

Sara, eller "Visper" som hon kallar sig, är en go' tös som jag har lärt att känna via pyssel.net. Vi träffades även som hastigast på Gbg-mässan, men det blev ju så stressigt och kaotiskt så vi hann inte prata så mycket som jag hade önskat. Hoppas att det kommer fler tillfällen!
Sara är omtänksam och genomgod, helt enkelt en väldigt behaglig person. Hon brukar hjälpa mig med sina synpunkter och kloka ord när jag har tanketrassel eller andra små vardagsproblem..

Ja, inte nog med att hon är omtänksam - hon är generös också! Se bara här vad som damp ner på dörrmattan idag:


Visst är det lilla kortet alldeles utsökt vackert?! En QK-die med photo corners och en röd Tildapenna, det var precis vad jag behövde!! Blev så glad och rörd så jag fällde en tår eller två... TUSEN TACK, sötaste Sara!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men snällaste, raraste du! Vad glad jag blir att du blev så glad!!! :)

Blir alldeles rörd av dina vänliga ord!

*kramar om massor*