onsdag 31 oktober 2007

Meeera härlig post!

Jo, jag fick ju ett annat litet paket med väldans trevligt innehåll idag...som också kom från det stora landet i väst. :D
Efterlängtat? Jojo!!
Nu blev det ju ingen Sill, så jag tröstshoppade ett par alfabeten istället. Billigt blev det. Calvin har jag önskat mig länge, och de andra två råkade visst slinka med av bara farten (kan inte hjälpa det - det var ju REA, hihi!).
I vanliga fall hade jag nog kastat mig över die'sen och skapat en massa, men jag mår inget vidare idag, så lusten har inte infunnit sig. Hoppas den återvänder imorgon!
Måste göra ett Fars Dag-kort.. *klurar*
Hjälp! Utmana mig - jag har ingen inspiration!

5 kommentarer:

Susanne sa...

Oj, oj, oj... vilken postdag! Du sa REA - var, var?!?
Kram Susanne

Ps. Väskan såg ursnygg ut.

Anonym sa...

Okej, då utmanar jag dig. Gör ett farsdagskort med rosa och orange på. :)

Anonym sa...

Va kul!!! Jag längtar efter mitt alfabet till cuttlebuggen som förhoppningsvis kommer nästa vecka eller nå... ;o)

Linda sa...

Vilken rolig post!
Kika in i min blogg, du har fått en liten award!

Anonym sa...

Vad är det för die under lace-dien?
Ser knepigt ut...

Hej förresten!