lördag 13 oktober 2007

Det bidde ingen Sill :( ..men det kom en RAK!

Hmm. Nä. Pytt också.
Frakten blev för dyr (400 kr) plus att jag blev rädd för tull och avgifter. Så jag ångrade mig och avbeställde den. Får la klara mig med gamla squeez'en ett tag till. *tjurar lite*


Kastar mig hastigt över till ett roligare ämne: RAK!
Kära, söta, galna och tossiga,
underbara rara Diana "Sayurii"
har skickat mig ett par rosenvantar som Lillemor har stickat!!
Ett par sådana har jag faktiskt önskat mig, och tänkt beställa av Lillemor - visst är de FINA?!
Å se ett så sött kort till också!

Jepp, så nu slipper jag frysa om tassarna...

TACK!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är du värd! Hoppas som sagt att du blev nöjd med färgerna och så.. Lillemor försäkrade mig om att dessa var populärast, och vi kom även överens om att du inte är en rosa tjej (som jag är.. Jag har ju ett par av de rosa..) :)
Nu slipper du frysa! Kraaaam