måndag 21 april 2008

RAK från Samm

Titta här vad hr. brevbärare kom med till mig idag...ett härligt stort paket från Samm i Storbrittanien! Det innehöll en massa roliga saker, bl.a några som jag aldrig har provat på förr: Grungeboard (love it!!), filtblommor och filtband. Å kolla in kortet - hur snyggt som helst! Samm är en begåvad pysslare, vars blogg jag besöker titt som tätt i jakt på inspiration. Jag kan verkligen rekommendera er att besöka henne!


Thank you sooo much for this generous RAK, Samm!
I'm at home today, tired and sick with the flu...and this really brought a big smile on my face. Love it! The card is totally awesome.
You've made my day, sweety!!

3 kommentarer:

Samm sa...

ahhh, sorry you're not feeling very well but glad it arrived safe and sound, how about that for delivery, I only posted it at 11.30am Satuday morning!

Samm
x

Anonym sa...

oo.. ja har så mkt att säga idag =D hihi.. Jag älskar dina pink paislee + easer kort.. dökär! =) du rockar ju! och grattis till vinsten i pyssel.. det var så läckra färger.. mums.. och oo vilken fin RAK.. gulligt.. hm. Jag skulle nog säga nåt mer men nu har ja glömt.. argh.. stora vårkramen iallafall!

Anonym sa...

WOw vilken Rak!!!! Jisses banden sååååååååååååååååå läckra... vad står det på dom???
grungebord är underbart roligt!
ska bli spännande se vad du gör av detta paket!