fredag 18 april 2008

Hem.



Älskar tygpappret med moln från Elsie...Mmmm!


Jaaa jag har fått dille på att använda 3D-kuddar! :)

Idag har vi ledigt från jobbet, för det är Store Bededag här i Danmark. "Stora bedjardagen" infördes för att alla religioner skulle få en egen helgdag - men jag tror det är begränsat hur mycket religiöst den används till. Mysigt i alla fall, och en fin tanke tycker jag.



I eftermiddag bär det av till H's syster med familj igen, för att fira lilla Kathrines 11-års födelsedag. Jag har tänkt mig att samla ihop ett litet pysselpaket (utöver alla de andra presenterna hon får av oss) och hoppas på att hon ska fastna i pysselträsket...Moahahahahaaa!




*Vinkevink*

12 kommentarer:

Zarah sa...

...har du RITAT dessa hus?! Jag behöver dem som stämpel - helst i förrgår!! *nickar bestämt*

Underbaaaaart!

...och du, smulan - TACK för post! Du gjorde min dag. Pusspånosen!

Maria sa...

Allvarligt talat - säg inte att du tecknat de där husen själv?! Härligt annorlunda, och väldigt kreativt kort!

Hoppas du får en riktigt skön ledig dag!

Laura sa...

YIPPEEE!!! You got the urban set? woohoo!! Did you order any of the other ones? I love your card. It looks super!!! I have many cards to put in my blog.. too busy this week.. and sorry I haven't emailed you yet *sniff*

Anonym sa...

WOW!!! Göööörläckert!!! Har du gjort husen själv eller är det en stämpel? Helt underbara! Och kortet är bara så perfekt tycker jag! You Rock!!! :D
Kram Kicki

tina.t sa...

åh vilken härligt futuristisk känsla. gillar! :)

Anonym sa...

Gööööööööööööööööööööööööööör läckert!

var köper man den stämpeln;) Så läcker *Återförsäljare av Nina haffa denna*


en go helg Nina!

kif crop i helgen!

Anonym sa...

Åhh så fint! Har du ritat husen och helikoptern själv? Wow säger jag bara, sååå snyggt! Och det där tygpappret måste jag köpa också.

Trevlig helg! Kramar

Anna/Augusti_73 sa...

Sjukt fina kort du gjort till ScrapAddicted - YUMMY!!! Ha en härlig helg!

Anonym sa...

Helt galet snyggt kort!! Love it!
Ha en riktigt bra helg!
Kramar, Linda

Anonym sa...

Helt underbart! Jag älskar alla dina kort, du är min kort-guru!

Anonym sa...

Denna var fin! Enkel men mycket fin!

roree sa...

OMGoodness! That is just too adorable, Nina!!! Love it!