fredag 4 april 2008

Inte särskilt pysselproduktiv..

Det händer så mycket i mitt liv just nu, så jag har varit jättetrött på kvällarna och inte orkat nästan någonting. Husläkaren som jag har börjat jobba hos är alldeles underbar: snäll, omtänksam, tålmodig, pedagogisk och DUKTIG, och patienterna avgudar honom - det märks. Jag trivs som fisken i vattnet.
Meeen, trots att han har låtit mig få en mjukstart så är jag alltså trött.

Hade storartade planer på en helkväll med pyssel, men istället bidde det ett par timmar vid pianot och utlopp för lite musikalisk kreativitet. Måste upp på vinden och gräva fram alla noter, för nu börjar spellusten komma tillbaka känner jag! Saknar coverbandet som jag spelade i förr.

Det här kortet började jag på för flera veckor sen, men det blev först färdigt härom dagen. Det liknar på sätt och vis det förra kortet ganska mycket, det får ni ha överseende med. :)


Ska försöka förnya mig till nästa gång! *lovar*

13 kommentarer:

Little Miss Crafty sa...

Hi, thanks for your comment, I can't read a word of your blog but your work is lovely !

Little Miss Crafty sa...

Hi, I cant read a word of our blog but your pictures are lovely !

roree sa...

So cute! Love the card shape. (Self-Addressed, right? ;) ) You always have such a fun mix of patterns and colors.

Have a great weekend!

Anonym sa...

fedt du er begyndt og spille klaver igen. Jeg har egentlig også lagt min guitar lidt på hylden, jeg har ikke rigtig haft overskud, men nu har jeg helt lyst igen. Har spillet siden jeg var 10 år...
hav en god weekend, håber du kommer med 3. maj ??

Jag... sa...

Tack för din snälla kommentar, jag är webdesigner till yrket :-)

Härligt med musik! Önskar att jag kunde spela mer än bara ett par ackord på gitarren :-D

Kortet är jättefint, ibland tar det tid! :-)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Kul att höra att du trivs hos husläkaren!

Åh, jag törs inte ens tänka på hur underbart vackert det måste låta när du spelar piano!!!!


Kram!

Ellinor sa...

Skönt att han är trevlig, husläkaren!

Jag har precis fått upp mitt piano från mina föräldrar - det är så skoj! (Fast jag tror kanske inte att grannarna tycker det... ehrm)

Anonym sa...

Jämarns Nina vilket snyggo-kort! Precis som vanligt! :D

Och ååååh vad jag saknar mitt piano nu som står hemma hos mamma och pappa!

Anna sa...

Vilket snyggt kort!!

Vårkramen Anna

Jennie/Deleelsia sa...

Jag ÄLSKAR detta kortet.
Så jäkla duktig du är!

Cecilia sa...

It's very nice card!!

www.tiina38.vuodatus.net

Anonym sa...

Wow! Vilket snyggt kort!! Det kliar lite i mina fingrar nu måste jag erkänna...

Kram!!

Cattis sa...

Jisses vad mycket snyggt och nytt det var här inne!! Älskar det här kortet!!

http://kathis.blogg.se/