torsdag 6 december 2007

Sista stafettbidragen..

..kommer här!

Utmaning 12 gick ut på att man skulle göra ett kort helt i svartvitt, åsså fick det endast stå "god jul" på det . Blev inte helnöjd med mitt, det känns lite plottrigt....men jag hann inte göra ett nytt, så så fick det bli. Har använt en av mina nya stämplar från October stamps. Jag bara älskar kvalitén på dem, trycket blir så fint och linjerna så tunna! Kortet är gjort efter en av skisserna på Sketch this: cards, som i övrigt är en underbar blogg - rekommenderas varmt om du suktar efter inspiration! :D






Sista utmaningen, nr 13, var en snabbutmaning. Man hade bara en dag på sig, men i gengäld så fick man fria händer efter temat "less is more". Jag har längtat så efter att få använda min fina nya textstämpel från Inkido, och så lät jag mig inspireras av Lillylva som har gjort så läckra kort med BamPop's Fatbirds clearstamps. Detta blev resultatet (ursäktar den dåliga bilden, färgerna är inte så gula i verkligheten) :


Jag har gjort mer de sista dagarna, men nästan inget är färdigt. Ska ta ett ryck imorgon och försöka pyssla och skicka iväg lite julkort tänkte jag... men först är det sovdags!

*godnattkram*

2 kommentarer:

Cattis sa...

Jag tycker det översta kortet blev läckert!! Kul utmaning! =) Och det andra så sött!

Ha en skön helg!
Kram/Cattis

Inmapatchwork sa...

Tienes un blog fantastico
Besos
Inmapatchwork