måndag 8 december 2008

Tjena!

Tjena, vilken skön hälsningsfras det är! :)
....men kolla, vad händer - jag måste vara inne i en ceriserosa period just nu eller nå't?

Ääälskar pappret med cyklarna - det kommer från Hambly screenprints. Den tokroliga fågeln är gjord av blackboard och kommer från Cosmo Cricket. Molnen är utklippta på frihand, från Franz Schuberts Sonata Opus 120 ;)

TACK underbara vänner för alla gratulationer och andra snälla ord ni skriver här i min blogg - ni gör mig till världens gladaste Nina, tror jag minsann!

KRAAAAM!

13 kommentarer:

Tettiz sa...

Hiiiii!! Vilket underbart kort!! Fågeln är ljuvlig och jag älskar det där pappret som ser ut som trä. Ja, cykelpappret är också härligt!

*puss* på dig!
♥ ♥ ♥

Anna/Augusti_73 sa...

Och tjena, vilket skönt kort! ; )
Glad advent, duktigaste Ninan!

Mya sa...

WOW så läckert!!!
älskar alla papper, var kommer "trä"pappret ifrån???

Mutte sa...

Sikken et sjovt kort du har lavet.

Karina Beck sa...

Skønt kort, du har lavet.

Anonym sa...

Härligt kort!!! :) Cerise/rosa period, det låter trevligt tycker jag. Kan undra om jag någonsin kommer ur den perioden, fniss.

Kramar

Emma sa...

Wow så snyggt!! Och så har du lyckats få till det så att molnet längst till höger ser ut att ha två ögon och en glad mun av noter! :)

Evelina sa...

Sååå jäkla snyggt!!

Muffin sa...

Tokläckert kort som vanligt. Vilket ljuvligt cykel-papper och den där galna fågeln blir man ju helt lycklig av! Och så gula bokstäver....så typiskt Niniskt (=bäst).
Puss på dig!

Anonym sa...

Underbart kort som vanligt :-)

Anonym sa...

Hej,
Vill bara tala om att du har en award att hämta i min blogg. Ha det bra!

Hälsningar
Christine

Sanna F sa...

Härligt färgglatt kort! Rosa är så snyggt!!

Anonym sa...

För mig får du gärna vara inne i en cerise period jämt! *dreglar* Härligt papper med cyklar på!!