onsdag 19 mars 2008

Ajdå.

Läkaren som skulle haft 18-timmarsjouren ikväll/natt har sjukskrivit sig, och det var INGA andra som kunde ta den - varken fastanställda eller vikarier. De två andra yngre läkare som var på arbetet idag hade planer - den ena skulle resa bort imorgon bitti, och den andre skulle hämta barn och fira Persiskt nyår. Så det bidde mig. Jepp, en dygnjour.
Meen, det känns faktiskt inte så farligt. Jag får 1000 kr extra för ovarslat överarbete, och så slipper jag min 18-timmarsjour imorgon! :)
Dessutom har jag ledigt resten av påsken = MASSA tid till pyssel.
Så uppdatering blir det, men inte ikväll.
På återseende - jobbet kallar!

9 kommentarer:

Zarah sa...

Meh - du ska ju vara ehmma och dricka champagne och kasta konfetti omkring dig, ju...!!

http://scrapaddicted.blogg.se/1205923494_2_nya_stmpeldt_hos_sc.html

Grattis & puss & kram!

Anonym sa...

Jätetstort grattis och varmt välkommen till teamet. Jane är en superbra DT-mamma så du kommer stormtrivas. Hoppas följande dygn går fort för dig så att du kan ägna påskhelgen åt att fira :).

//Emma

LadyDi sa...

Kikar in för att se om du gått ut med nyheten;-) Grattis, grattis till ett välförtjänt uppdrag! Kram

Susanne sa...

Gaaaaahhhh! *dansar runt* Grattis vännen - det var på tiden att någon "snodde" dig. Håller med Zarah om att du borde vara hemma & fira
Kram & Glad Påsk
Susanne

Elina sa...

Håller med Zarah! Stooooort grattis!

Anonym sa...

GRattis!

Wow du Du är Verkligen STÄMPLARNAS Ansikte utåt...KUL!

Anonym sa...

Grattis gumman!! Jag är såå glad att vi nu är kollegor =) Man blir så glad av dina underbara kort!! *kraaaam*

Anonym sa...

Grattis Nina!!

Beundrar dig på många sätt! :) Dels att du ställer upp så mycket i jobbet, dels för att du är en grym kortmakare och nu med i Scrapaddicted´s DT-gäng! johoo, grattis!

Kram!

Anna sa...

Välkommen i vårt glada gäng!

Påskkramen Anna