lördag 11 december 2010

Tredje julkortet


Måste först av allt tacka för att ni inte har övergivit min lilla blogg - tack för alla snälla och omtänksamma kommentarer! Ni sätter guldkant på min tillvaro. <3

Ett "scrappat" julkort blev det i dag. Har äntligen fått användning för en virkad blomma. Tycker att de är lite svårplacerade. Å dessutom är de svåra att sätta fast - här har jag använt en vit brad. Mönsterpapper och diecuts från underbara Echo Park. Tyckte att kortet blev lite för "plain", så jag blingade det med Sticklesglitter, dessvärre först efter att det här fotot blev taget...och nu är jag för lat för fotografera igen! :)

Har startat dagen med en rejäl kopp kaffe latte, och ska snart iväg till en timme Body Pump. Det är så härligt, för just nu är jag inne i en period med mycket energi - och då tycker jag att träningen är riktigt kul!
Å det är ju tur när det finns så mycket gott julgodis...

5 kommentarer:

Ellinor sa...

Jättefina kort - som alltid! Det låter som ett tufft pass - vart är du nu placerad? (och har ni hand om alla patienter på natten - vi har bara "våra egna", medicin/kardiologi/stroke eller vart man nu jobbar).

Annika kort & gott sa...

Så himla läckert, din känsla för färger är otrolig! Blir så inspirerad och inser att jag måste plocka fram symaskinen igen.
kram Annika

Petra/Paradise sa...

Ett ljuvligt kort du gjort gumman!!
En sprakande färgklick!! Härlig :D

Skönt med energi!
SJälv tränar jag ju aldrig..förutom bowling då..men jag skulle så gärna vilja börja träna med något.
Men först måste jag köpa träningsdojjor.
KRAAAM!

.::CaRiN::. sa...

Ännu ett läckert julkort i sprakande färger! ♥ De små gula stjärnorna gör susen! Vad bortskämda vi blir nu när du uppdaterar varje dag! ;) krRAAM!

Anna Maria Niia sa...

Underbara julkort du skapar!!!

Så roligt att du är igång och pysslar igen, jag har uppriktigt saknat dina injektioner av färgexplosioner!

Jag vill pyssla nu!

Kram