tisdag 31 mars 2009

Copics is tha shit

Jag har fått många förfrågningar om min färgläggning. Jag använder mig av underbara alkoholbaserade Copics Ciao-tuschpennor:
those beloved Copic markers
Dessa pennor är de bästa jag någonsin har provat, och tro mig - jag har provat många! Färgerna finns i många fina nyanser och är lätta att arbeta med. Ingen jobbig rengöring av penslar och paletter. HÄR har de en giveaway där du kan vinna ett 72-pack. Jag brukar inte haka på giveaways så ofta...men den här kunde jag bara inte motstå. Jag vet, jag vet, jag har redan >70 Copicspennor, men mycket vill ha mer och många vill ha fler!
Återkommer endera dagen med något pysslat, men just nu blir det jobb, facklitteratur, körkortsteori och körlektioner för nästan hela slanten.
Tjingeling!

9 kommentarer:

Jennie/Deleelsia sa...

Och jag kan bara hålla med om att copics is tha shit :)
Fast jag har bara 14 st, men tackvare dina bra inköps råd så räcker de till mycket.

Sanna F sa...

Å jag har precis provat ett par copics också... Super härliga!!!

badanka sa...

Ja de är bäst!

Ha en fin helg..

Anonym sa...

Can you add the colors you used on some cards? For example, the cute bunnys...what copics did you use for the faces?

terese sa...

å! bra tips! tack :-)

monica sa...

vågar nog inte testa pennorna...då trillar jag väl dit på dem oxå som allting annat ;-)

Ha det gott!

Jeanette Wallén sa...

Jag håller också med - Har ett av 72-packen och vill ha det andra också. Funderar på att köpa 72B när jag får tillbaka på skatten. ;)

Hoppas att allt är bra med dig, sötis!!

Stora kramar,
Tett

Gurkiss sa...

Trillade in hit till dig via bloglovin :)

Så jag ville lämna ett litet tass avtryck och sen måste jag bara fråga vart du köper dina dessa pennor?

// Gurkiss

Miss Goldie sa...

Hej!

Jag har tidigare färglagt med Promarkers men det är ju hopplöst att få till skuggningar. Jag kommer inte alls överens med blendern... Igår kikade jag lite på Tombows och tyckte de verkade lätta att jobba med? Har du testat dem? Liknar de Copics? Jag måste läsa in mig lite på Copics nu också...det finns så många alternativ att välja mellan.