måndag 23 juni 2008

Som utlovat..

..kommer här ännu ett av mina bidrag till Svensk Scrapbookings midsommarcrop!


Utmaningen bestod i att man skulle göra en egen tag, man skulle doodla (jag har tecknat fågeln och molnen på frihand och har pyntat en massa kanter med "sömmar", linjer och prickar) och så skulle man använda minst 2 olika band. En klurig utmaning som jag satt och slet i mitt hår och svettades över i flera timmar...men jag blev faktiskt ganska nöjd med det till sist.
Det spygröna bakgrundspappret är baksida på ett hemskt FULT mönsterpapper som jag egentligen hade tänkt slänga, men såhär i efterhand är jag glad att jag behöll det! :)

3 kommentarer:

Zarah sa...

Det kortet andas FRIHET! Alldeles underbart!

Zarah sa...

Ps. Måste berätta. Vet du vad jag fick av min älskade make i födelsedagspresent? TIO dr.Nina-stämplar från Octoberstamps!! :D *gör en glädjedans*

Muffin sa...

UNDERBART kort! Blir så avis på dig som kan rita så fint på frihand. Jag kan bara rita av hjälpligt men inte producera något eget - fuskigt!! ;o)
Visst är det så att baksidan på pappret är den bästa ibland?! Och varför sitter man med vissa papper i sin samling som man tycker är fula? Varför köpte man dem? Livets mysterier...