måndag 30 juni 2008

Käraste dr.Annika..

..min pysselvän och kommande kollega...och underbara sötpingla!
Hon är så omänskligt generös och omtänksam.
Idag när jag kom hem från jobbet, väntade två tjocka paket på dörrmattan.
Det ena var en RAK från "en akademisk doktor till en riktig doktor".
Klurigt va?
dr.Annika såklart. Vem annars?
Undrar ni vad som låg i paketet?
ETT KOMPLETT QK SNOWDAY-ALFABET!!!!!!
Annika, du är så galen! ♥
Tänk att kära Annika, som numera lever av studieRån, ville skicka en så fin present för flera hundra kronor till en människa som hon aldrig har träffat IRL?
Sa jag att hon är generös?
Å hur kan hon veta att jag har suktat efter Snowday så länge? Jag har varit jättenära att köpa det MÅNGA gånger...men det har inte blivit av.
Nä, nu får vi allt börja planera in en resa till England. Jag bara MÅSTE få träffa denna underbara människa!!

Tack även till Anna-Carin/Annaber som hjälpte Annika och agerade svensk bulvan. Du, jag tokdiggar din handstil, tjejen!

Det andra paketet kom från kära Tracey på Starving Artistamps - och det innehöll de svenska textstämplarna samt hela Tropics-arket (som numera även finns hos ScrapAddicted)! Gissa om jag har suttit och monterat och klippt gummi så jag har ont i händerna ikväll? Å gissa vad jag ska göra nu?

PYSSLA SÅKLART! *gladast i stan*

5 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Visst är hon underbar, Annika!

Skönt att se att alfabetet hittade fram, var lite nervös där ett tag. ;-)

Anonym sa...

Vad bra att det kommit fram och att du ville ha det! :) Mitt köpgalna finger slant lite och det blidde lite fel så då tänkte jag på dig serru!

kom och hälsa på i England, men jag kommer nog förhoppningsvis att komma en vända till Sverige samt en vända till Malmö under tidiga hösten!

pössssssssas

Tinto sa...

Åh, så underbart och omtänksamt gjort av drannika!!! :D

Cattis sa...

Jisses!! Vad gullig av henne! Förstår att du blev Glad!!

Vad gullig av henne!

Anonym sa...

En riktig sötsmula är hon, precis som du! ♥♥♥