lördag 12 januari 2008

Ur skissblocket:


Jag och skånepysslingarna träffades i Malmö.


Vi var tre tjejer som stod och väntade på en fjärde.
När hon dök upp (lite småstressad) sa hon

-"Heeej!" till en av töserna,

och de kramades som som om de hade känt varandra länge.

Sen sa hon "Vem är du?" till samma tjej (som hon alltså just hade kramat).

För er som inte är pysselfreaks kan jag ju förklara att vi känner varandra genom ett internetforum. Där kan man välja att ha en mer eller mindre välliknande avatar (=foto som syns i kanten när man skriver ett inlägg på forumet)...

Jag tyckte att det var så sött och spontant och roligt gjort, så jag blev tvungen att rita det för att komma ihåg det. Det bidde inte lika roligt i pappersform, men minnet är i alla fall härmed bevarat.

Vi är som en enda stor hjärtlig familj, vi pysselnördar - och det är sååå mysigt! :D

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, så gulligt! :) Jag är nog lite blygare av mig, skulle jag tro.

Anonym sa...

Vad kul att du visar skissen!!! :)
... och visst är det så som du skriver! ;)

Kram!

Laura sa...

what a cute drawing!! :)

Anonym sa...

Haha vad roligt! Jag var nog inte med just då, men jag känner så igen det. Man hej och börjar babbla, efter en liten stund "vem är du förresten"?

Elina sa...

Så är det verkligen, och det är mysigt!

Camillis sa...

Hihi, vilken kul kommentar :)

uniquelyme sa...

*fnissar igenkännande* Så är det. Och visst är det härligt?! Kunde tyvärr inte vara med denna gång, men nästa gång kanske det är du och jag som gör så där?

Susanne sa...

*fnissar* Kan nämna att jag var den ena av dem...
Kram

Anonym sa...

Åhhh, så sant! :)Har själv gjort sådär ett antal gånger....
Jag kunde ju tyvärr inte heller vara med just denna nämnda gång, men jag hoppas att jag får chansen att träffa dig snart Nina!!!