fredag 25 januari 2008

Imorgon fyller mamma år!


Hurra hurra för lilla mor!

Nu kan jag visa mitt födelsedagskort till mamma, för hon har redan fått det. Tråkigt att svenska posten inte har lördagsutdelning - man blir lite bortskämd med det här i DK!

Nåväl, hon blev jätteglad. Jag gjorde kortet lila, för av någon anledning känns den färgen så "hon". Det passade kanske egentligen bättre till alla hjärtans dag, men nu fick jag idén till det här, och jag hann liksom inte göra ett till...

Stämpel: Vingar från Heidi Swapp (eh, tror jag?). Mönsterpapper: Scenic Route, Basic Grey. Dekorationer: Handklippt(a) hjärta(n) i cardstock, fotohörn, en blombrad, 3D-kuddar till hjärtat.


Pratade med mamma i telefonen i förmiddags när hon hämtade paketet i brevlådan. "Omslagspappret får jag väl ta av, va?" frågade hon. "Joo", sa jag. "Och kortet kan jag väl få titta på också?" bad hon. "Så låt gå då", sa jag. "Men vad kan det vara i paketet? Vaaad har du köpt till mig nu?" utbrast hon. Undrar om hon kan vänta till imorgon med att öppna det medföljande paketet? Jag vet minsann vem jag har ärvt min nyfikenhet ifrån, hihi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kort! :) Jag är sååå nyfiken jag med, det går inte att hålla sig om man får paket.

Trevlig helg!
Kramar

Zarah sa...

Vilket UNDERBART kort! Grattis på sig, mamman! :D