fredag 7 september 2007

Storebror fyller år




..och inte vilket år som helst, men 30 år! :D Hurra! Hurraaa! HURRAAA!!!

Har jag berättat att min bror Anders är världens goaste? Han är alltid hjälpsam och snäll, och otroligt generös. Ett hjärta av 24K guld har han. Dessutom är han väldigt smart också, och kan en massa saker som jag inte kan.

Han har varit långhårig och sett lite flummig ut (f'låt bro'!) i några år, men för någon vecka sedan klippte han av sig lockarna, och se vad snygg han blev!

(Försök inte hitta några likheter oss emellan, vi är som natt och dag).



Det här kortet gjorde jag för länge sen, men nu blev det inte ens ivägskickat för H råkade ställa ett fuktigt glas vatten på det i flyttröran....och eftersom bilderna är printade på fotopapper bidde det en ful ring på kortet som såklart inte går bort. *surar som en femåring*

Bah. Kanske skickar det ändå.












5 kommentarer:

Elina sa...

Snyggt! Gillar himlen i svartvitt och brodern i färg. Dymo-text passade utmärkt. Vad synd att det blev förstört, men det är klart att du ska skicka det ändå!

Likheter finns nog mellan er, ett hjärta av guld t ex.

Är han ledig? ;)

Nina sa...

*Hihi* Tack, sötaste Elin!

Storebror är halvt ledig tror jag. Han har en vacker flicka som han träffar och tycker väldigt mycket om, men sen vet jag inte mer...

Anonym sa...

Snyggt kort! =) Skicka iväg det du..det är ju tanken som räknas!

Om du vill besöka ett mysigt forum så kom och hälsa på mig här inne..
http://alltomscrap.forum24.se/

Kramis!

Laila sa...

Tcker absolut du ska skcika det läckra kortet till honom. Han lär bli glad i alla fall.
Pssst.... Han är riktigt stilig som han ser ut nu!

Anonym sa...

Jättefint! :)