onsdag 1 oktober 2008

Första auktionen!

Kolla in! ScrapAddicteds rosa bandet-auktion har börjat!

Dessa örhängen är gjorda helt av Sterlingsilver 925 (förutom de ceriserosa sötvattenspärlorna då)...och det är jag som har pysslat ihop dem! :)

Utropspriset var 50 kr.

Kom ihåg - alla pengarna från auktionen går oavkortat till Rosa Bandet och Cancerfonden!

Mer information och möjligheten för att buda hittar du här: http://scrapaddicted.blogg.se/2008/october/auktion-nummer-1-110-drninas-handgjorda.html

6 kommentarer:

Lydia Fiedler sa...

Nina - congratulations on becoming a doctor!!!

Where do you sell your adorable stamps that were used in the collage challenge? They are soooo cute - if you sell them, let me know

Lydia

fialoppan sa...

Å jag ville ha dom, så himla fina ju! Tyvärr gick jag och la mig tidigt (för en gångs skull!) och kunde inte fortsätta bjuda...snyft!

Anonym sa...

Bara inne och kikar och gratulerar till legetimationen!!

Miss U!! *pussar*

Tettiz sa...

Söta, söta örhängen och GRATTIS till din legitimation, eller hur man nu säger!!! :D

När åker du till Sverige för att jobba?

*kram*

Tett

Linsey R sa...

Hello Nina-- I just want to say thank you for being such an amazing creative inspiration to me and so many others! You are truly talented and obviously, in more than just crafting! CONGRATS on your recent graduation, girl! Now we will all have to start calling you Dr. Nina, hehehe! :) Hugs and smiles across the miles!

Mya sa...

superfina är dom. jag bköd ju på dessa fast jag inte ens har hål i öronen, japp, så snygga är dom *LOL* kram mya