fredag 17 augusti 2007

Två små flyttkort till


De var så snabba och trevliga att göra! En massa spillpapper har jag gjort av med, och här har jag även använt cardstock som hade en alldeles omöjlig färg! Roligt att äntligen få användning för dessa QK-shapes också.

Sitter och pysslar något HELT annat ikväll, men resultatet får ni inte se än. ;-)

Har för övrigt haft en väldigt produktiv dag - har avslutat telefonabonnement, internet, medielicens...ordnat med adressändring till föreningar, banker, försäkringar och vad vet jag. Puuh, det är slitsamt att flytta - så mycket att tänka på! Vetskapen om att även denna flytt bara blir temporär känns tung. Vi letar ju efter något större att bo i.
Tur att det är köparnas bostadsmarknad nu i alla fall: det finns många bra lägenheter att välja mellan och priserna är klart på väg ner.

Dagens stora lilla lycka:
Henning kom tvåa i en liten tennisturnering idag, och vann presentkort på Michelinstjärnepyntade http://www.formel-b.dk/. *stolt* Han vann faktiskt det samma förra året, så jag vet vad som väntar. Det ska bli såå kul, och framförallt GOTT! Sist fick vi äkta Don Perignon-champagne som aperitif... *dreglar*
Oj, som klockan springer iväg!
"Natti natti!!" som min lilla mor brukar säga.

1 kommentar:

Samm sa...

These are soooo cute!!! love the little green alien!!!LOL!!!

Thanks for popping by my blog and your lovely comments!
Samm
x