måndag 30 juni 2008

Bloggpartajets sista dag


Å jag skyndar mig såklart att vara med!

Kunde ju inte låta bli att haka på när söta Linda/knorrigt hade en utmaning. Kolla in hennes blogg, den är fylld av snygga färgsprakande alster!

Utmaning: Använd färgerna cerise, turkos, lime, svart och gult (och evt. fler).
Det ska vara en riven kant, ett band och något bling på.

Jepp, färgglatt så det förslår. Just the way I like it :)

Ska försöka hinna med en utmaning till, men det är nog på vippen att jag inte hinner - plus att fotograferingen tar tid (och blir usel i kvällsljuset)...hmm..får se om det lyckas.
♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

Sofia sa...

Åh så härligt kort sitter här och ler för mig själv och känner mig glad i hela kroppen av att titta på det.

Susanne Meltesen sa...

Iiihhhhh - jeg elsker de favrer og de små sjove figurer.
Super lækkert... ;o)

Tinto sa...

Aaaaahw, jag tror jag måste börja highlighta mina motiv med vit penna, det blir så rackarns läckert och livfullt!

Joanna sa...

Lovely minst sagt!!

maxell sa...

Aah. Bampop i starka färger. Det är något som det var ett tag sedan jag såg från dig nu... (har jag varit blind?)... Klockrent!

Anonym sa...

Helt underbart!
Jag älskar färgerna och gubbarna och.. och... allt!

Muffin sa...

Vrålläckert kort - mycket Niniskt! Vad är det för sorts bokstäver du använder (de gula)? Har du stansat dem själv eller är de 'färdiga'?
Kram!