söndag 24 juni 2007

Ett par kort med väldigt olika stil?


Har hunnit pyssla lite i midsommarhelgen, och resultatet ser ni här ovanför..

Det översta är ett grattiskort som är på väg till en kär pysselvän som har fyllt år. Stämpeln ingår i serien med apan Otto som jag har ritat för October Stamps: http://www.octoberstamps.se/ .

Åsså nedanför, ett betydligt mera färgsprakande bra-att-ha kort med ett par flygande glada hjärtan på. De kommer förmodligen också att bli stämplar, men mer om det en annan gång... :) Var tvungen att prova en av mina nya Whirlygigs clear stamps från Technique Tuesday också.*LOVE THEM!*

Nu ska jag cykla hem till pojkvännen och laga texmex-tortillas...*Mmmm* Näst efter sushi är det en av mina absoluta favoriträtter! Just nu duggar det lite därute, men jag hoppas att vädergudarna är med mig. Varmt är det i alla fall! ;-D

Inga kommentarer: