onsdag 26 januari 2011

Känner för att ta en liten paus...

..här i bloggen, för det är så mycket just nu. Mycket NYTT att njuta av och vänja sig vid.
Nytt jobb, ny bil, starta egen firma, kvällskurser....ja, det nya året har medfört sig mycket roligt!
Tror inte att pausen från bloggen varar jättelänge, för jag kan nog inte hålla mig ifrån alla fina papper och färger, och alla hjärtans dag närmar sig ju med stormsteg - å får jag ihop något kort så lovar jag att visa det här.
Apropå nytt så har jag även fått en ny vän: Jag ska ha pysselträff med underbaraste Tina / Travelingmama snart...då kan man väl inte undgå att bli inspirerad? Träffade henne på café i förra veckan, och hon är precis lika vacker, charmig och behaglig som man får intryck av i hennes blogg. En intressant person, som lever ett spännande och (för mig) ganska annorlunda liv. Ser verkligen fram emot att träffa henne igen och höra mer om hennes äventyr.

På återseende snart!

9 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Ny bil?! - vad hände med din lilla fina? Starta egen firma?!!! Nytt jobb?!! Nu får du allt berätta mer - blir alldeles nyfiken!!

Kram,
Tett

Ellinor sa...

Hmm, jag instämmer med Tettiz på alla punkter - vaddå nytt jobb, starta eget? Du kan ju inte lämna oss med en sån cliffhanger? (Men lycka till med allt! *kram*)

Muffin sa...

Berätta, berätta! *puss*

Jenny W sa...

Åh, mycket spännande nytt i livet låter det ju som... men jag hoppas att du inte blir borta här från bloggen länge! :) Jag bara älskar att titta in här och njuta av dina supersnygga alster och bli inspirerad!

Marolle sa...

åh det lyder godt alt det der sker! :)
jeg har ikke fået skrevet til dig, men jeg håber sådan vi kan få lavet en dag hvor vi kan mødes og scrappe/kort med tina. Hvis det kan lykkedes os at finde en dag vi alle kan ;) var så ærgeligt over det sidst :(
hav det godt, mange krammer
ps: hvad er det der linkedin du har sendt til mig ?

A'laEmmeli sa...

Hittade hit genom Linda (Colofullife) och du har en enastående fin stil! Älskar dina kort och har kikat tillbaka mååånga sidor och njutit en stund. Hoppas du är tillbaka snart så man kan få se mer av dina skapelser. :D ♥ Emmeli

.::CaRiN::. sa...

Heeeej bästa Nina! :) Tack för dina gOa kommentarer, jag blir så GLAD! :D Blommorna är mycket riktigt retropunchen, kul att leta fram den igen! ;) Har gjort blommorna efter tips hos Jojo, gav henne kred i ett tidigare inlägg! :) Skönt med en bloggpaus! Låter som du har mycket spännande på G! Ska bli roligt att höra mer om det när du är på banan igen! :D Själv ska jag nog beställa Copics.. det har framförallt DU inspirerat till! :D KrAAAM!

Jojo sa...

Hej vännen!

Nyss hemkommen från tre månader till sjöss... och ja, allt vad det innebär. Skall försöka få tummen ur och maila dig någon dag snart.

KRAAAM!
Jojo

Elina sa...

Lev och njut bästa Nina!