torsdag 23 oktober 2008

Borta..

..från cybervärlden, men inte så länge till!
Chefen har sagt att vi inte får nöjessurfa varken under eller efter arbetstid - så fram till lördag kväll kommer jag fortsatt att vara lite osynlig. Sen åker jag tillbaka till Köpenhamn och är ledig i ett par veckor, så då ska jag försöka ta igen allt som jag har missat!
Saknar er!
[English] I'm currently in Sweden, working as a G.P. in a small village. I'm not allowed to use the internet for anything else than work, and I haven't got internet neither computer at the hostel I'm staying at...so that's why I've been so silent lately. Going back to home in Copenhagen this weekend, having two weeks of vacation - and then things will be back to normal!
Missing you!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig med! Och dina inspirerande alster!

Kortmakaren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Vad tråkigt. Finns det inget bibliotek eller nåt där man kan surfa??

Susanne sa...

Jag saknar dig! Kom tillbaka snart... Hoppas att allt är bra med dig.
KRAM

Lydia Fiedler sa...

Well we are missing you too!!!

Anonym sa...

..Saknar dig och dina underbara inspirerande alster! =/ Men det är tur för sjukvården i Sverige att dom fått låna dig! ;) Jobba lugnt och ha det toppen! Vi "ses" till helgen! ;) Kramis!!

Muffin sa...

Åh, vad det är tomt utan Nina i pysselvärlden! Saknar att få se nya fina alster och även dina kommentarer!
Kram på're!

Anonym sa...

Jepp, saknad e vad hon e, Go-Ninan. Hoppas du inte dånar av tristess på det där vandrarhemmet...

Lek lite i min blogg när/om du hinner.

Vill du vara med i min gissningstävling? Den pågår ända till på söndag och man får gissa en gång per dag om man vill. Den/de som prickar rätt eller kommer närmst vinner ett pris. Här i blogen är tävlingen:http://wonderings.blogg.se/2008/october/tavlingsdax-tema-tandsticksaskar.html

Må Väl/ANNA

Unknown sa...

Längtar tills du är tebax! :)

Anonym sa...

Glöm inte att vila *kram kram*

Sanna F sa...

Å vad synd!!! Men hoppas snart få se några fina alster hos dig snart!!! Kram