fredag 2 november 2007

Ditt och datt

Nu har stämpelstafetten startat på allvar. Det blev ett blandat och trevligt litet lag - Lilla Katt, Emilia, Lailass, mysmasken och jag.
Vi kallar oss Cardiologerna. :)

Mysmasken är genial på datorer och internet, så hon har fixat ett hemligt litet forum åt oss, där vi kan diskutera utmaningarna och hjälpa varandra med idéer och ros och ris. Känns nästan som att vi sitter och pysslar tillsammans! *önsketänkande*
Dessutom gjorde hon apsnygga avatarer åt oss - här är min:


Fin, va? På forumet blinkar hjärtat som pulsslag också! :)

Måste lära mig sån'tdärnt någon gång...jobbigt/tråkigt att lära sig, men KUL att kunna!

Första stafettutmaningen gick ut på att göra ett monokromt kort med julmotiv, med endast tillägg av lite vitt och/eller svart. Jag fick färgen ORANGE! Har någon sett ett orange julkort någon gång? Haha! Nu har jag i alla fall gjort ett - och blev faktiskt ganska nöjd. Kommer att visa upp det här i bloggen så snart omröstningen är över, någon gång i nästa vecka skulle jag tro.
Jag njuter av tävlingshysterin. Känner mig inspirerad, och det var länge sen sist!

Sen upptäckte jag just att jag har fått en award av både Maria/Hattifnatt och Kosepute:


Tack sötnosar!!

..och vet ni? Ni får den tillbaka, rakt i huvvet - för ni är verkligen små solstrålar som gör världen varmare och gladare båda två!

Hur många får man nominera?

Jag vill ju nominera ALLA mina vänner! Alla ni raringar som besöker och skriver kommentarer här i min blogg, alla som jag har lärt känna via pyssel.net och scrappiz och stämpelsnack...ni vet vilka ni är!

*en award, en kram och ett stort smil till er* :D

//Nina, som just har kommit på hur kul det är med olika färg på texten *fniss*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej filurmamman! :D

Linnéa sa...

Då kanske jag får den awarden av dig? =)

Nina sa...

Självklart, Lillkatten!! Både du och mysmasken är värda awarden! Ni får mig att le - speciellt i dessa dagar.

*kramar*

Emilia sa...

Hej hej! Nu kikar jag också in här och läser om oss :-) Ha en bra dag!!